*
designed by Viva La Echo
   
 
 
 
 
   
 
246 prispevkov • Stran 15 od 171 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4791
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 27 Maj 2015, 19:35 

Točno zato imam tudi jaz tako. Ogromno enih komadov, kjer imaš 3 sekundni odsek z akustiko, pa udri dalje! Ali pa kak uvod, po možnosti max. še kitico, pol pa spet šopaj... Sej se da tudi s na clean špilat, je pa s piezom veliko bolj prepričljivo in doda neko dimenzijo dinamiki.
 
 
 
 
Da Cat
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 1577
Pridružen: 16 Dec 2004, 20:51
Kraj: Gorenja vas


Odgovor Objavljeno: 27 Maj 2015, 21:55 

Meni je acoustic sim najbolje zvenel direktno v mešalko. Ampak potem pa rabiš ab box oz. splitter ter kakšen d.i. za galvansko ločitev.
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4791
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 27 Maj 2015, 22:09 

Pri piezu je isto, zato si čisto predstavljam, da direkt v mešalko zveni bolj "clean oz. natur", brez tiste (tokrat nepotrebne) kitarske topline. Ok, AB box je opcijsko (nujen le ob predpostavki, da se skušaš izognit dvema kabloma - navadno wireless uporabniki - vključno z mano), DI je pa stvar ozvočevalca.
 
 
 
 
Da Cat
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 1577
Pridružen: 16 Dec 2004, 20:51
Kraj: Gorenja vas


Odgovor Objavljeno: 28 Maj 2015, 21:57 

Di je bolj potreben za to, da ni kakšnega bruma.
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4791
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 28 Maj 2015, 22:46 

Jasno, sem samo želel povedat, da to je v domeni tonca in ne kitarista (razen na vajah). ;) Ali si mislil kaj drugega?
 
 
 
 
Da Cat
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 1577
Pridružen: 16 Dec 2004, 20:51
Kraj: Gorenja vas


Odgovor Objavljeno: 28 Maj 2015, 23:17 

Nope, točno to. Na vajah sem ja tudi ponavadi direkt fural. Najbolje je delal na četrti poziciji - neck in mid single coil skupaj. Če pa sem fural prek ampa, je bilo pa preveč stekleno. Akustika ali njen simulatorrabi full range speaker, da zveni spodobno.
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4791
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 29 Maj 2015, 08:50 

Tako, tako.
 
 
 
 
Da Cat
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 1577
Pridružen: 16 Dec 2004, 20:51
Kraj: Gorenja vas


Odgovor Objavljeno: 29 Maj 2015, 09:04 

Jebemti, zdražil si me. Si moram it en akustik simulator narest. :mrgreen:
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4791
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 29 Maj 2015, 11:37 

:mrgreen: :kitarist:
 
 
 
 
gregor.vrecar
bobnar


Prispevkov: 12
Pridružen: 24 Jan 2014, 14:27

Odgovor Objavljeno: 27 Okt 2015, 09:36 

Zdravo,

obeta se mi širitev pedalboarda, pa me zanimajo vaša mnenja in predlogi glede zaporedja pedalčkov...

Trenutno imam brez FX loop-a (direkt v amp input):
kitara->ABY->Volume->Tuner->Drive->NoisGate->Phaser->Chorus/Flanger/Vibrato->Delay -> amp

- Rad bi prestavil volume, pa ne vem točno kam...
- kateri je zadnji: delay ali tremolo?
- kje je najboljša pozicija za graphic EQ? (kaj lahko dosežem, če bi ga dal v effects loop?)

Takole mislim najprej probat (podčrtane še čakam):
ABY switch (radial)
Volume (ernie ball)
wah (dunlop dimebag)
tuner (boss tu3)
compressor (suhr)
drive (suhr)
Noise Gate (mxr)
graphic EQ (boss ge7)
--loop---
phaser (evh)
chorus-flanger-vibrato (tc-el. JP)
tremolo (suhr)
delay (tc-el. flashback)

ojačevalec ima pa tri kanale (tudi clean) in effects loop (mesa boogie)

Prosim za kakšen predlog... Hvala.
 
 
 
 
blah
Uporabniški avatar
ata vsega kitarskega


Prispevkov: 4285
Pridružen: 20 Nov 2007, 15:49
Kraj: Maribor


Odgovor Objavljeno: 27 Okt 2015, 10:03 

Ni mi sicer jasno zakaj imaš drive pedal na tri kanalnem mesa boogiju (mark?), ampak ok :D Volume pedal lahko daš v FX loop in bo deloval kot potenciometer na ojačevalcu, če ga imaš pa pred ampom pa deluje kot volume pot na kitari.

Pa delay je bolj pametno imet v fx loopu, predvsem zarad drajva.
 
 
 
 
gregor.vrecar
bobnar


Prispevkov: 12
Pridružen: 24 Jan 2014, 14:27

Odgovor Objavljeno: 27 Okt 2015, 11:50 

blah napisal/-a:
Ni mi sicer jasno zakaj imaš drive pedal na tri kanalnem mesa boogiju (mark?), ampak ok :D Volume pedal lahko daš v FX loop in bo deloval kot potenciometer na ojačevalcu, če ga imaš pa pred ampom pa deluje kot volume pot na kitari.

Pa delay je bolj pametno imet v fx loopu, predvsem zarad drajva.


Mark V - ja... (combo)
Težko mi je na tem ferštu dobit zame "dober" overdrive (ali pa premalo časa posvečam temu) - enkrat mora pasat za pearl jame, foo fighterse, drugič za queene, pa za Zeppeline,... pa tud kak punk komad kdaj. (potem je tu še ujemanje z drugo kitaro na fender ampu)
in z overdrive pedalom imam na razpolago fleksibilnost na dosegu roke - pač grem na kolena :-)
(clean kanal pa izkoriščam tudi za piezo akustiko in ga ne smem imet preveč na dirty)
...nekje 60%+ sem vseeno na mark IV (za ostalih 40% imam pa pedalboard na prvih dveh kanalih)

V loop sem mislil dati phaser -> chorus-flanger-vibrato -> tremolo -> delay (samo zaporedja delay->tremolo oz. tremolo->delay ne vem... verjetno ju ne bom sočasno uporabljal, razen če... :-))
(graphic EQ-ja nisem mislil dat v loop)

Kam se pa da volume v loopu? na začetek, na konec, po chorusu?
 
 
 
 
dafon
Uporabniški avatar
vzhajajoča zvezda


Prispevkov: 241
Pridružen: 28 Avg 2007, 20:47

Odgovor Objavljeno: 27 Okt 2015, 19:09 

Delay je najboljše vezati kot zadnjega v verigi.
 
 
 
 
PaulDila
Uporabniški avatar
reverb fanatik


Prispevkov: 441
Pridružen: 28 Feb 2010, 17:32
Kraj: Nm/Lj


Odgovor Objavljeno: 27 Okt 2015, 20:58 

gregor.vrecar napisal/-a:
Mark V - ja... (combo)
Težko mi je na tem ferštu dobit zame "dober" overdrive (ali pa premalo časa posvečam temu) - enkrat mora pasat za pearl jame, foo fighterse, drugič za queene, pa za Zeppeline,... pa tud kak punk komad kdaj. (potem je tu še ujemanje z drugo kitaro na fender ampu)
in z overdrive pedalom imam na razpolago fleksibilnost na dosegu roke - pač grem na kolena :-)
(clean kanal pa izkoriščam tudi za piezo akustiko in ga ne smem imet preveč na dirty)
...nekje 60%+ sem vseeno na mark IV (za ostalih 40% imam pa pedalboard na prvih dveh kanalih)

V loop sem mislil dati phaser -> chorus-flanger-vibrato -> tremolo -> delay (samo zaporedja delay->tremolo oz. tremolo->delay ne vem... verjetno ju ne bom sočasno uporabljal, razen če... :-))
(graphic EQ-ja nisem mislil dat v loop)

Kam se pa da volume v loopu? na začetek, na konec, po chorusu?


Imaš ojačevalec za 4000€ in ti ni dober? Zakaj ga potem imaš? icon_eek Res bi bilo smiselno, da se vsedeš in ga preštudiraš in nastaviš, da ti bo zvenel. Mark V je profi amp in je delan za profi kitariste, ki vejo kaj točno iščejo in si ga lahko tako nastavijo. Začetnik kot si ti, vrjamem da se v poplavi vseh teh stikal lahko hitro izgubi. Tudi sam nisem vedel, kaj naj počnem z Radialovim HotBritishom. icon_e_biggrin Priporočam ti, da se vsedeš in ga čim več preigravaš, spoznavaš, preklapljaš knofe. Brez skrbi lahko drugače eliminiraš distortion pedal. Imaš 3 kanale + eq + solo boost. Omenjene zadeve lahko igraš tudi na enem kanalu. :mrgreen:

Glede pedalov pa:

TU3 bi osebno prestavil proti začetku, da bo hkrati kot input buffer. Verjetno za ABY. Teoretično ga bi lahko vezal tudi v tuner out od ojačevalca.

Volume je stvar osebnih preferenc. That Pedal Show od TheGigRig ima na youtube en uporaben video kjer prestavlja volume pedal po celem pedalboardu. Poglej si.

Če ima noise gate loop ga veži: kitara -> NG input -> NG send -> drive/amp -> amp send -> NG return -> NG output -> efekti v loopu -> amp return. Če ga nima, se ga se mi zdi da veže za distorzije (v loop), zato da utiša šum.

Phaser in c/f/v lahko preizkusiš pred distorzijo ali za distorzijo (v loopu) in se odločiš kje ti kateri najbolj zveni.

Tremolo veži za delay, če želiš, da tremolo efekt enakomerno spreminja kitaro in delaye. Tako bo prišel bolj do izraza beat od tremola. Če pa želiš, da pride tremolo malo bolj subtilno, torej malo bolj nepredvidljivo, plavajoče, ga veži pa pred delay (seveda v primeru, da oba uporabljaš hkrati sploh). Preizkusi.

Graphic EQ že imaš v ojačevalcu. Rabiš še enega? Pozicija EQju je odvisna samo od tega ali želiš, da z njim spreminjaš, katere frekvence bolj/manj distorziraš (pred ojačevalcem) ali katere frekvence bolj/manj ojačaš (v loopu; tako deluje EQ v tvojem ojačevalcu).
 
 
 
 
marduk
Uporabniški avatar
gospodar strun


Prispevkov: 948
Pridružen: 06 Okt 2010, 17:51

Odgovor Objavljeno: 28 Okt 2015, 00:38 

Vsi imate načeloma prav, ampak (ja vedno je kak ampak :D) meni osebno najbolje zveni delay kot zadnji v verigi zunaj FX loopa... ja; zaradi drive-a, ampak (že drugič :D) imam nastavljenega na minimum, vse na minimum tako, da že skoraj zveni kot reverb.
EQ... ok na ojačevalcu sicer nimam gafičnega ampak imam takega specialnega bass, sweep in level za midle in treble potenciometer, ampak na pedalboardu premorem tudi grafični EQ in to ne enega ampak kar dva :lol: zakaj? Ker mi omogočata cel spekter različnih zvokov.
Imam hi gain ojačevalec? Seveda. Pa drive pedalček? Prav tako. Zakaj? Ste že probali peljat scoopan drive pedalček v ojačevalec z ekstremno navitimi midli? Ni težav z miksom celotnega benda in prit čez z res tight distorzijo; ali pa na enem EQju scoopat midle in jih na drugem spet boostat in obratno? Morda se zdi da s tem narediš nič, pa ne zveni tako.
Pa roko na srce niti približno nisem znal vsega "prav" zvezat v prvo, ampak s časom so se pedalčki postavili na pravo mesto; zato bi, preden bi si upal odgovorit kako sestavit verigo, prej želel vedet kaj posameznik hoče stisnit iz njih.
thumbsup
:kitarist:
 
 
246 prispevkov • Stran 15 od 171 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
 
 
Pojdi na: