*
designed by Viva La Echo
   
 
 
 
 
   
 
67 prispevkov • Stran 3 od 51, 2, 3, 4, 5
 
 
Ploki
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 3937
Pridružen: 19 Avg 2004, 09:44
Kraj: Velenje-LJ


Odgovor Objavljeno: 14 Maj 2007, 22:56 

od razvoja harmonije (barok dalje) se melodija kot taka pojavi sele v klasiki. Metropolis ma prav samo se je mal glupo izrazu.
Glavna tema ene bachove fuge je to, kar bi danes rekli melodja, v terminologiji muzikologov pa to ni to.
v baroku so pisali glasbo se po vertikali, se pravi ujemat so se morali akordi kot taki, horizontala se naceloma ni tako gledla. v principu, vsi vemo da t.i. veliki umetniki skladatelji vedno grejo preko pravil svojega časa, kar jih na koncu naredi inovatorje... :)
melodija naj bi dosegla visek v romantiki. Klasika se je omejevala na 4+4 × 2 varjante (V PRINCIPU), v romantiki pa za melodijo ni vec vazno a je cez 5 taktov ali 13 ali 27, kakor je stekla pac je, melodija se ne prilagaja strukturi kot se v klasiki ampak se struktura melodiji.
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4784
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 11:58 

HVALA! :D To je to! Nisem se znal izrazit. :)

Zingy: S tem, ko rečem, da glasbo ustvarjaš skozi harmonijo, čem povedat, da si najprej izmisliš neko zaporedje akordov, nato pa na to napišeš melodijo. Primer je vsem znana Ave Maria, kjer je bila najprej glasbena podlaga (zopet Bach :D ), nato so dodali melodijo inu besedilo. S čimer spet potrdim, da pri Bachu ni melodije. :P
 
 
 
 
philmorris



Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 12:13 

zakaj se ne odpre topik z naslovom "jst hodm v glasbeno šolo, ki mi jo mami plačuje in morte vsi vedt da rasturavam teorijo"? Tko bi loh mel kake debate ki bi se držal teme in da clo človk kej zanimivga zve, tko pa se kmal začnejo pojavlat "Fmaj7 je ful hud, pol rasturiš Fismol7, ljudi pa dokončno ubiješ z inverzijam"

človk je vprašu kako pišete musko, ne pa kako izpolnjujete teoretični del izpita.
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4784
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 13:43 

In ravno o tem se pogovarjamo. Jst sem napisal svoje mnenje o pisanju muske. In tut utemeljil kako in kaj. Če pa ti tega ne razumeš, pa še ti reci svoji mamici, nej ti plača glasbeno šolo, da boš razumel, kaj se tule pogovarjamo. :evil: In kot vidiš, teorijo raztura Ploki. Men (oz. nam) še precej manjka.



Se opravičujem za tale post, vendar se počutim izzvanega in užaljenega.
 
 
 
 
Ploki
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 3937
Pridružen: 19 Avg 2004, 09:44
Kraj: Velenje-LJ


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 14:43 

philmorris napisal/-a:
zakaj se ne odpre topik z naslovom "jst hodm v glasbeno šolo, ki mi jo mami plačuje in morte vsi vedt da rasturavam teorijo"? Tko bi loh mel kake debate ki bi se držal teme in da clo človk kej zanimivga zve, tko pa se kmal začnejo pojavlat "Fmaj7 je ful hud, pol rasturiš Fismol7, ljudi pa dokončno ubiješ z inverzijam"

človk je vprašu kako pišete musko, ne pa kako izpolnjujete teoretični del izpita.

mimogrede, v srednjo hodim in je zastonj.

drgac pa jst pisem razlicno muzko drugace, ker pac poskusam od elektronike do metala do svasta.. :) ampak skoraj nikoli ni melodija prva, praviloma je harmonicna podlaga prva in me tut bolj privlaci ritmicn in harmonicn del glasbe kot melodijski.
pisem pa po feelingu bolj kot ne, vcasih preverim kaj z znanjem iz glasbenega stavka (teoreticn del komponiranja v glasbeni, prakticnega itak ni, oziroma je tako neki napol. nic konkretnega), kaksne modulacije in podobne zadeve kadar se mi mudi in se mi neda po feelingu ugotavljat kaj mi bolj pase. :) po teoriji je pac trotlziher.. tut akorde redkokdaj gradim po strukturi ki so me jo naucili v glasbeni ampak jih kvecmu kdaj potem za vajo dolocim ime in stopnjo, raje delam z usesi:)
 
 
 
 
philmorris



Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 17:50 

Metropolis napisal/-a:
In ravno o tem se pogovarjamo. Jst sem napisal svoje mnenje o pisanju muske. In tut utemeljil kako in kaj. Èe pa ti tega ne razumeš, pa še ti reci svoji mamici, nej ti plaèa glasbeno šolo, da boš razumel, kaj se tule pogovarjamo. :evil: In kot vidiš, teorijo raztura Ploki. Men (oz. nam) še precej manjka.



Se opravièujem za tale post, vendar se poèutim izzvanega in užaljenega.


miki moj dragi, glasbeno šolo in opremo si sam plačujem oziroma kupujem, v ta namen obstajajo službe.
nč bat, jst že razumem kaj govorite, razumem pa tud zakaj govorite.....da bi se mal pokazal kao....sam teorija ne naredi glasbenika.

moje mnenje ostaja da spemate temo z teoretičnim egom k nima veze z temo. mogoče sm edini tazga mnenja...pa nej bom.
 
 
 
 
Bipo Larni
Uporabniški avatar
Surf kavboj


Prispevkov: 7126
Pridružen: 13 Jan 2005, 02:52
Kraj: Celje


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 17:58 

Ploki napisal/-a:
od razvoja harmonije (barok dalje) se melodija kot taka pojavi sele v klasiki. Metropolis ma prav samo se je mal glupo izrazu.
Glavna tema ene bachove fuge je to, kar bi danes rekli melodja, v terminologiji muzikologov pa to ni to.
v baroku so pisali glasbo se po vertikali, se pravi ujemat so se morali akordi kot taki, horizontala se naceloma ni tako gledla. v principu, vsi vemo da t.i. veliki umetniki skladatelji vedno grejo preko pravil svojega časa, kar jih na koncu naredi inovatorje... :)
melodija naj bi dosegla visek v romantiki. Klasika se je omejevala na 4+4 × 2 varjante (V PRINCIPU), v romantiki pa za melodijo ni vec vazno a je cez 5 taktov ali 13 ali 27, kakor je stekla pac je, melodija se ne prilagaja strukturi kot se v klasiki ampak se struktura melodiji.

Super si natipkal. Tistemu v fugah jaz tudi mirno rečem tema in ne melodija. Morda me je zmotilo to, da imata moji dve najljubši skladbi od Bacha izrazito melodijo (kantati sta).
 
 
 
 
Metropolis
Uporabniški avatar
od petručija ata


Prispevkov: 4784
Pridružen: 13 Mar 2006, 00:41
Kraj: Koper


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 18:17 

Bipo, sam, da se razumemo. :)

Philmorris: Žal mi je, če tako misliš.... Še najmanj se želim hvalit z nekim znanjem (ki ga v bistvu niti ni). Jst ne vidim nikakršnega spama v prejšnjih postih, začel se je s tvojim. Glede na to, da pa gre za glasbeni forum, mi še na misel ne pride, da bi zarad takih osebkov kot si ti moral jst skrivat svoje poreklo (pa naj bo to glasbena šola ali karkoli drugega) ali še huje, da bi me moralo bit sram, če se znam glasbeno izražat. In Miki moj dragi, nisi edini, ki si sam kupuješ opremo, zato ne bodi naduvan, če maš službo.
 
 
 
 
Ploki
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 3937
Pridružen: 19 Avg 2004, 09:44
Kraj: Velenje-LJ


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 19:20 

philmorris napisal/-a:
miki moj dragi, glasbeno šolo in opremo si sam plačujem oziroma kupujem, v ta namen obstajajo službe.
nč bat, jst že razumem kaj govorite, razumem pa tud zakaj govorite.....da bi se mal pokazal kao....sam teorija ne naredi glasbenika.

moje mnenje ostaja da spemate temo z teoretičnim egom k nima veze z temo. mogoče sm edini tazga mnenja...pa nej bom.

no no, jaz sem samo razjasnil ker je prislo do trenj zaradi nerazumevanja sem pa zgleda tisti trenutek edini kapiru da oboji mislijo pravilno v drugacnih terminih.slo se je pa zato da je trenje nastalo okoli tega ali daljsi en teden ali sedem dni... in se s svojim skromnim znanjem teorije ne duvam, niti ne zagovarjam stalisca da teorija naredi glasbenika, lahko bi vidu da prav nasprotno, ce bi prebral moj prejsni post ki je govoril o pisanju glasbe.

bipo: thanks :wink:

ce pa si se obracal direktno k metropolisu potem pa ne uporabljaj mnozine ker sem se zraven pocutu zajetega tudi jaz in sem se pocutu krepko uzaljeno.
 
 
 
 
philmorris



Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 19:32 

Metropolis napisal/-a:
Bipo, sam, da se razumemo. :)

Philmorris: Žal mi je, èe tako misliš.... Še najmanj se želim hvalit z nekim znanjem (ki ga v bistvu niti ni). Jst ne vidim nikakršnega spama v prejšnjih postih, zaèel se je s tvojim. Glede na to, da pa gre za glasbeni forum, mi še na misel ne pride, da bi zarad takih osebkov kot si ti moral jst skrivat svoje poreklo (pa naj bo to glasbena šola ali karkoli drugega) ali še huje, da bi me moralo bit sram, èe se znam glasbeno izražat. In Miki moj dragi, nisi edini, ki si sam kupuješ opremo, zato ne bodi naduvan, èe maš službo.


vprašal je kako pišemo komade in NE da mu razlagate o glasbeni teoriji,tko da ne bit užaljen, ko te en poprav.
kitaristi prvo rasturajo na kitari pa pol dobijo ego...ti greš pa lih obratno.
 
 
 
 
philmorris



Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 19:43 

Ploki napisal/-a:
philmorris napisal/-a:
miki moj dragi, glasbeno šolo in opremo si sam plačujem oziroma kupujem, v ta namen obstajajo službe.
nč bat, jst že razumem kaj govorite, razumem pa tud zakaj govorite.....da bi se mal pokazal kao....sam teorija ne naredi glasbenika.

moje mnenje ostaja da spemate temo z teoretičnim egom k nima veze z temo. mogoče sm edini tazga mnenja...pa nej bom.

no no, jaz sem samo razjasnil ker je prislo do trenj zaradi nerazumevanja sem pa zgleda tisti trenutek edini kapiru da oboji mislijo pravilno v drugacnih terminih.slo se je pa zato da je trenje nastalo okoli tega ali daljsi en teden ali sedem dni... in se s svojim skromnim znanjem teorije ne duvam, niti ne zagovarjam stalisca da teorija naredi glasbenika, lahko bi vidu da prav nasprotno, ce bi prebral moj prejsni post ki je govoril o pisanju glasbe.

bipo: thanks :wink:

ce pa si se obracal direktno k metropolisu potem pa ne uporabljaj mnozine ker sem se zraven pocutu zajetega tudi jaz in sem se pocutu krepko uzaljeno.


naslov je biu "ustvarjanje komadov" in sm mislu "vuau, to bo zanimiv prebrat" in od dveh ali treh strani je kumi par postov temi namenjih, ostalo je že kdo zna bol teorijo. kdo točn vse je pisu pa nism lih najbol spremlu, ker sm kmal zanimanje zgubu.
 
 
 
 
JohnsonVoltage
Uporabniški avatar
Mod from Hell™
Mod from Hell™


Prispevkov: 4468
Pridružen: 25 Apr 2005, 19:58
Kraj: Ljubljana


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 20:16 

philmorris, do tvojega posta ni bilo cisto nic spornega. Debata je potekala normalno in na nivoju, marsikdo pa je dobil se kako koristno lekcijo o glasbeni teoriji in bo zaradi tega morda bolj splosno izobrazen. Zato te prosim, da nehas podtikat spore in da nehamo z off-topicom..
 
 
 
 
benetom
Uporabniški avatar
kitarski heroj


Prispevkov: 1417
Pridružen: 14 Avg 2004, 16:20
Kraj: SZ Prekmurje (Domajinci )


Odgovor Objavljeno: 15 Maj 2007, 20:46 

Tako je. Zadosti kreganja :evil:
Tudi malce podlage iz teorije nam ne bo škodilo, temveč nam bo samo razširilo obzorja :D
Več ljudi več ve, al kako že....
 
 
 
 
Ploki
Uporabniški avatar
doniral 2012
doniral 2012


Prispevkov: 3937
Pridružen: 19 Avg 2004, 09:44
Kraj: Velenje-LJ


Odgovor Objavljeno: 16 Maj 2007, 15:54 

Več ljudi v jamo pade!

no dobr ta je bil pa res oftopik... :o
 
 
 
 
Inflame
bobnar


Prispevkov: 24
Pridružen: 02 Avg 2006, 23:41
Kraj: Trebnje (NM)


Odgovor Objavljeno: 04 Jun 2007, 22:24 

philmorris napisal/-a:
Metropolis napisal/-a:
In ravno o tem se pogovarjamo. Jst sem napisal svoje mnenje o pisanju muske. In tut utemeljil kako in kaj. Če pa ti tega ne razumeš, pa še ti reci svoji mamici, nej ti plača glasbeno šolo, da boš razumel, kaj se tule pogovarjamo. :evil: In kot vidiš, teorijo raztura Ploki. Men (oz. nam) še precej manjka.



Se opravičujem za tale post, vendar se počutim izzvanega in užaljenega.


miki moj dragi, glasbeno šolo in opremo si sam plačujem oziroma kupujem, v ta namen obstajajo službe.
nč bat, jst že razumem kaj govorite, razumem pa tud zakaj govorite.....da bi se mal pokazal kao....sam teorija ne naredi glasbenika.

moje mnenje ostaja da spemate temo z teoretičnim egom k nima veze z temo. mogoče sm edini tazga mnenja...pa nej bom.


ne mislm pametvat, sam me pa nekej mot. OK, to je spet off topic tko da se ne vsi zgrazat nad mano. Moje mnenje je, da ni nujno da te dejstvo da poznas teorijo naredi glasbenika. Nekdo, ki ima zilco za komponiranje krasnih linij/tem/melodij itd. kolkr pac pravte temu, lahko naredi marsikaj. Je pa res, da ko pride do harmonizacije (ali recimo temu spremljave) te melodije, je lahko zelo dobrodoslo ce poznas pravila/teorijo, ker potem ni vec samo tri akordna spremljava (tonika, subdominanta, dominanta), ampak mnogo, mnogo vec. Ne pisem tega posta zarad tega, da bi pametvav, ker nism genij itd. sam podam svoje mnenje, ki je sicer povezano z off-topicom. Lep pozdrav! :wink:
...Our Life is darkness, Darkness is Our life...
 
 
67 prispevkov • Stran 3 od 51, 2, 3, 4, 5
 
 
Pojdi na: