*
designed by Viva La Echo
   
 
 
 
 
   
 
85 prispevkov • Stran 5 od 61, 2, 3, 4, 5, 6
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 26 Jul 2013, 13:12 

neal schon napisal/-a:
Končno smo se Nicky-ja znebili, komaj čakam da vidim kaj dobimo.
lp!



Itak vam ni pomoči :twisted:
 
 
 
 
neal schon
živa legenda


Prispevkov: 1575
Pridružen: 12 Jan 2008, 16:31
Kraj: Kranj


Odgovor Objavljeno: 31 Jul 2013, 11:32 

a bi ti rad vojno zanetil a kaj? :D

Drugače pa ja, Hayden konec sezone gre. Potihem si želim Cruchlowa....če ne pa Casey-a nazaj pokličemo, pol pa vsi komentarji pametnjakovičev na 24 ur spet lahko potihnejo, tako kot smo bili priča 2007, ko smo bili prvaki. Btw, če se še spomnete. Ali pa 15 naslovov prvaka v 25 letih razreda SBK mogoče?

lp!

DUCATI power
Ducati Corse
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 31 Jul 2013, 11:43 

sej bo....sej bo....
ena lastovka še ne prinese....pa to....
SBK ja...kako je že blo?
Dva cilindra 1000ccm Vs štirje cilindri 750ccm...

:lol:
 
 
 
 
neal schon
živa legenda


Prispevkov: 1575
Pridružen: 12 Jan 2008, 16:31
Kraj: Kranj


Odgovor Objavljeno: 31 Jul 2013, 14:55 

jp, točno tako.
Po moči nekak isto ja.

Moj moto - 2 cilindra na motorju sta ravno prav. 4-je pa sta 2 preveč :D
Ducati Corse
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 09:12 

Samo so pravilo potem spremenili,ker je bil preveč pisan na kožo dvocilindrašem...oz. so bili v prednosti.
In tu se je zgodba o uspehu končala...

Če je fairplay Ducati že vrsto let nima šans(v katerikoli kategoriji)

Fama teh motorjev je bila(in še vedno je) v tem,da so na serijske motcikle v redni prodaji dajali gor vrhunske komponente
Zato je motor nekoliko boljši od konkutence in posledično tudi dražji
Se spomnim testa,ko je Yamaha naredila R1 limited edition
Po receptu Ducatija so enostavno na R1 model namontirali ta hude Ohlins fedre,Brembo bremze,veliko karbona itd...
Cenovno je bila R1 LE tam tam kot takratni vrhunski Ducati(se ne spomnim več,mislim da 1098 ampak nisem 100%)

In kaj so testi pokazali?
Jup,Ducati ni imel za burek ;)
 
 
 
 
ZajedaleC
Uporabniški avatar
terasna legenda


Prispevkov: 113
Pridružen: 19 Sep 2004, 15:15

Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 11:22 

Butrus, bolj pavšalne ocene za duceta od tvoje, še nisem prebral :lol:

Pri primerjavi ducatija z japonsko konfekcijo je treba vedno izhajat iz tega, da ducati količinsko proizvede osemkrat manj motociklov kot honda in trikrat manj kot yamaha. Torej je proti ostalima dvema proizvajalcema MANUFAKTURA (pa je v SBK vedno dominiral nad njima :lol: ). Poleg tega sta honda in yamaha korporaciji, ki proizvajata od letal do električnih kitar. Ducati pa poleg motorjev prodaja samo še svoj merchandise (kapce in jopce)...
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 11:57 

Govoril sem o Hi end športnikih v prosti prodaji.
Tu se začnejo temelji za rakete na tekmovanjih.
Ni letelo na ostal segment(duke,multistrada itd)

Pa čisto vseeno je kdo naredi koliko motorjev letno.

Trenutno je od serijskih športnikov itak najboljši BMW.

Dejstvo pa je,da Ducati že desetletja v tem segmentu caplja za konkurenco ;)
Zakaj je zmagoval v SBK si preberi zgoraj.
Je slabši,čeprav je dosti dražji.Kapo dol zanesenjakom,ki plačujejo za precenjeni prestiž
Ajde...design...itak...šminkerji
:lol:

BTW nimam najljubše firme,ker nikoli nisem bil firmaš

Še vedno pa bolj cenim Ducati od HarleyDavidson-a
350 kil kroma s slabimi voznimi lastnostmi in obupnimi bremzami...šminka 99%,ostalo 1%

1pokovka
 
 
 
 
neal schon
živa legenda


Prispevkov: 1575
Pridružen: 12 Jan 2008, 16:31
Kraj: Kranj


Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 12:50 

Hja, malo na pamet govoriš se mi zdi. Kdaj naj bi spremenili pravila? še vedno so japonci 4 valjni in Ducati 2 valjni. Moč je tam tam. V čem je potem problem?
1. Ducati ni bil in verjetno (vsaj upam) poceni.
2. Ducatijev je malo oz manj (in upam da tako tudi ostane.) povsod, ne samo na naših cestah. (V primerjavi z poševnookimi tekmeci)
3. Malo mi je škoda, da daješ ravno Yamaho za primerjavo, ki je od vseh japoncev vedno najbolj razočarala. Na papirju obetala največ konjev in ne vem kaj, v primerjavi s konkurenco vedno okrog zadnjega mesta. Kadarkoli sem bral primerjalne teste v revijah (slo, hrvaške, nemške.....) 600 in 1000 razred.
4. Če bi moral izbrati (razen meni najljubšega Ducati seveda) najboljšega bi izbral Hondo, Aprilijo ali BMW. (veliko za plačano ceno)
5. Ducati je neke vrste simbol, ki če ti ni všeč pač tega ne razumeš oz ne podpiraš. (kot je brezvezna debata Android vs Apple).
6. Kot se jaz spomnim, ni bilo nikoli vprašanje R1 vs Ducati (sploh 1098), da ne bi imel Ducati za burek? Kje si to našel? Daj mi prosim fwd če najdeš.
7. Ne vem od kod ti info da bi bil Ducati burek, če ga že nekaj časa (sploh nove modele) pomagajo razvijati SBK vozniki (Bayliss, Checa, in en kup bivših ita voznikov)?
Novi Panigale je sploh plod razvoja z Bayliss-om, pa kakor gledam in berem sploh ni švoh?!!

Evo, tok od mene. :peace:
lp!
Ducati Corse
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 18:11 

neal schon napisal/-a:
Hja, malo na pamet govoriš se mi zdi. Kdaj naj bi spremenili pravila? še vedno so japonci 4 valjni in Ducati 2 valjni. Moč je tam tam. V čem je potem problem?
1. Ducati ni bil in verjetno (vsaj upam) poceni.
2. Ducatijev je malo oz manj (in upam da tako tudi ostane.) povsod, ne samo na naših cestah. (V primerjavi z poševnookimi tekmeci)
3. Malo mi je škoda, da daješ ravno Yamaho za primerjavo, ki je od vseh japoncev vedno najbolj razočarala. Na papirju obetala največ konjev in ne vem kaj, v primerjavi s konkurenco vedno okrog zadnjega mesta. Kadarkoli sem bral primerjalne teste v revijah (slo, hrvaške, nemške.....) 600 in 1000 razred.
4. Če bi moral izbrati (razen meni najljubšega Ducati seveda) najboljšega bi izbral Hondo, Aprilijo ali BMW. (veliko za plačano ceno)
5. Ducati je neke vrste simbol, ki če ti ni všeč pač tega ne razumeš oz ne podpiraš. (kot je brezvezna debata Android vs Apple).
6. Kot se jaz spomnim, ni bilo nikoli vprašanje R1 vs Ducati (sploh 1098), da ne bi imel Ducati za burek? Kje si to našel? Daj mi prosim fwd če najdeš.
7. Ne vem od kod ti info da bi bil Ducati burek, če ga že nekaj časa (sploh nove modele) pomagajo razvijati SBK vozniki (Bayliss, Checa, in en kup bivših ita voznikov)?
Novi Panigale je sploh plod razvoja z Bayliss-om, pa kakor gledam in berem sploh ni švoh?!!

Evo, tok od mene. :peace:
lp!


Mogoče jaz nerazumljivo pišem,ali pa....

Uvod:point je v kubikih ;) 1000ccm,V2 Vs 750ccm,V4 je bilo taktrat pravilo.
Zakaj že so to spremenili?????
1.ne štekam...
2.kaj je v tem point?da izstopaš iz povprečja za vsako ceno?Price /performance je low
3.Tega testa sem se pač spomnil...iz ene revije...par let nazaj...pojma nimam katere(sem pa takrat redno bral motorcyclist(USA),motopulz(HR) in motorist(SLO))...gre se pa za R1 LIMITED EDITION
4.dobra odločitev,+1
5.ja itak statusni simbol.
6.beri točko 3
7.kaj ima to veze?važen je končni produkt,ki tu ni top.Ne rečem pa,da je slab ;)

Fantje,sej nima veze...enim eno,drugim drugo
Moj point je,da je pri top športnikih Ducatijev price/performance bolj nizek
Na primerjalnih testih 1000ccm se uvrščajo že vrsto let bolj nizko.Če pa tu upoštevaš še ceno....
Drugače pa priznam,da sem malce tudi provociral...jebi ga...vročina in dolgčas na šihtu
Na kurac mi gre elitizem za vsako ceno

:peace:
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 01 Avg 2013, 20:40 

neal schon napisal/-a:

Končno smo se Nicky-ja znebili, komaj čakam da vidim kaj dobimo.
lp!



From BBC Sport

Cal Crutchlow has signed a two-year deal to ride in MotoGP for the factory Ducati team in 2014 and 2015.
The deal, to be announced on Friday, will see the British rider in a factory team for the first time in MotoGP.
Crutchlow, 27, who has taken four podiums with his Tech 3 team this year, had initially wanted to stay with Yamaha but wanted assurances of a factory ride, which were not given.
Crutchlow will replace 2006 world champion Nicky Hayden at Ducati.
 
 
 
 
neal schon
živa legenda


Prispevkov: 1575
Pridružen: 12 Jan 2008, 16:31
Kraj: Kranj


Odgovor Objavljeno: 02 Avg 2013, 08:46 

Sem videl včeraj na twitterju ja, dobrodošel Cal!
sicer pa ja, se strinjam, vsakemu svoje.
Provokator en! :lol:
to jaz ponavadi poslušam, ko se kregam z japiji ki so zaverovani v svoj i-var (beri ajvar) :D
Ducati Corse
 
 
 
 
butrus
Uporabniški avatar
doniral 2015
doniral 2015


Prispevkov: 3708
Pridružen: 08 Feb 2007, 02:03
Kraj: Lj


Odgovor Objavljeno: 02 Avg 2013, 09:45 

Škoda za tekmovanje kot tako.
Bomo enega dirkača,ki se poteguje za stopničke izgubili :(
Zdej se bo Crutchlow samo še v krog vozil(bo imel pa vsaj 10x dražji motor)
:lol: laughhard

:mrgreen:
 
 
 
 
DIO
Uporabniški avatar
reverb fanatik


Prispevkov: 454
Pridružen: 12 Avg 2009, 06:56
Kraj: Izola


Odgovor Objavljeno: 02 Avg 2013, 11:16 

+1
 
 
 
 
neal schon
živa legenda


Prispevkov: 1575
Pridružen: 12 Jan 2008, 16:31
Kraj: Kranj


Odgovor Objavljeno: 02 Avg 2013, 11:47 

uf, upam da bo naslednji Casey, se pravi da mu bo motor sedel. Ker če bo, bom vaju in še marsikoga z 24 ur "strokovnih" komentatorjev našel in vam porinil znak v faco! Ker potem Ducait kar naenkrat ne bo več kanta in bodo kar naekrat naredil ful napredka in bla bla bla.
a je prav, smo zmenjeni? :lol:
Ducati Corse
 
 
 
 
DIO
Uporabniški avatar
reverb fanatik


Prispevkov: 454
Pridružen: 12 Avg 2009, 06:56
Kraj: Izola


Odgovor Objavljeno: 02 Avg 2013, 11:50 

Zmenjeno!

Čeprav moram priznati, da sem užival še pa še kako ga je Stoner uspel krotiti... 8)
 
 
85 prispevkov • Stran 5 od 61, 2, 3, 4, 5, 6
 
 
Pojdi na: